Dag 7: Saint Petersburg

19 maart 2017 - Saint Petersburg, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer verder, eerst nog even door het mooie Naples gereden naar het strand. Een heerlijke wandeling gemaakt naar de pier en weer terug.

Nog even wat drinken en op weg naar st. petersburg. Zo'n 245 km verderop. Groot deel over de snelweg gereden dus weinig boeiend.

Daar aangekomen de pier opgezocht en daar hadden we gereserveerd op een boottochtje door de baai om dolfijnen te spotten.  Nou we waren de haven nog niet uit of we zagen er al 2. Geweldig!! Na een tijdje waren ze weg dus weer verder en daar weer een paar die met de boot meezwommen. Een fantastische ervaring!  Zo hebben we er een stuk of 6 gezien.  De boot maakte ook nog een tocht langs een aantal mooie huizen van de zeer rijken! Daar zit Florida redelijk vol mee!

De dolfijnen waren voor mij genoeg!

Nu net ingechecked in ons Hotel, dus zo eerst weer ff een eet tentje scoren.

Morgen wat relaxen op strand en op weg naar de zeekoeien in Crystal River!

1. Bas en Jeannette:
    20 maart 2017
    Wauw die dolfijnen Leuk en zo dichtbij! Xxx en eet smakelijk !
  2. Nel den Houting:
    20 maart 2017
    Dolfijnen naast je boot bezorgde mij kippevel, geweldig om mee te maken.
    De zeekoeien is leuk, wij hebben ermee gezwommen. Ze zijn heel groot.
    veel plezier.
  3. Leo:
    20 maart 2017
    Dat is weer een mooie tocht geweest met de boot, en al de dolfijnen die dan meezwemmen. Mooie foto van gemaakt.
  4. Ellepel:
    20 maart 2017
    Goedemorgen vanuit een druilerig Ridderkerk vandaag,
    kroko's , wasberen, pelikanen, dolfijnen en vandaag wellicht manatees. Zo leuk om mee te zwemmen. Ik ga voor jullie duimen ook dat is een geweldige ervaring.
    En alweer een week onderweg, wat gaat het hard.
  5. Koos:
    20 maart 2017
    Het ziet er weer fantastisch uit, mooie foto 's ik geniet er van omdat zo te zien wat jullie allemaal mee maken
  6. Laura van de Velde:
    20 maart 2017
    Prachtige foto's weer. Maar st Petersburg daar ben ik ook wel eens geweest alleen lag dat in Rusland. Haha. Veel plezier verder.
  7. Anke van 't Hoff-Brinkman:
    20 maart 2017
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen. Zo te lezen en te zien genieten jullie weer volop. Wij zijn inmiddels weer terug van onze korte vakantie in Zeeland en zullen vanaf nu ook reageren. Veel plezier en liefs van ons beiden.
  8. Monique:
    20 maart 2017
    Ja die dolfijnen is wel een kippevel momentje en degene die mij heel goed kennen weten dat een traantje dan niet uit kan blijven. Zo mooi om dit te mogen zien en meemaken! Bevoorrecht!
  9. Mieke Assenberg van Eijsden:
    20 maart 2017
    Leo en Monique wat een prachtige reis maken jullie en heel bijzonder dat wij mogen meegenieten van de reis. Bedankt voor de mooie reisbeschrijving. Zie uit naar de volgende dag.
  10. Conny & A3:
    20 maart 2017
    Wauw , waanzinnig die dolfijnen, en die huizen ook mooi hoor en ook jullie
    krokodillentochtje :-)