Dag 18/19 Krk- Inzell

2 oktober 2017 - Inzell, Duitsland

Gisteren hebben we er een luie dag van gemaakt, lekker uitgeslapen gelezen, naar strand geweest. kortom niets bijzonders. Bryce vind het hier niks, teveel honden, uitlaat gedeelte is eng. Geen idee, maar hij is niet in zijn hum.

In de avond naar het dorpje gelopen en heerlijk gegeten in een uiterlijk eenvoudig tentje Vijon.

Vanmorgen weer vroeg op en weer aan het rijden. Weer terug richting huis. We zijn via Rijeka naar Rupa, daar zijn we de grens met Slovenië overgegaan, de snelweg hield hier ook op en het was een heel stuk binnendoor rijden slingerend door bergen en dalen. haha. Was ook wel erg mooi! Slovenië is erg groen.

Bij Ljubljana begon de snelweg weer.  Oostenrijk door met de prachtig hoge bergen.

Nu in Inzell op camping Lindlbauer, zeer mooi door bergen omgeven. Veel fietsers hier er is een zwembad een kabelbaan en een ijsbaan in de buurt. Bryce kon hier even lekker door een groot weiland rennen. nou dat vond hij wel wat na een hele dag in de auto zitten. In het dorp gegeten en daar zagen we met een club meiden, Vera Pauw en Bert van Lingen zitten. Samen met nog een paar begeleiders. Voor het wielrennen of schaatsen, wij weten het niet, en hebben het ook niet gevraagd.

Nu weer lekker aan de koffie en thee. We wachten morgen het weer af is het mooi dan blijven we nog is het slecht weer dan rijden we door.

1. Laura van de Velde:
    2 oktober 2017
    Oh wat een prachtige foto. En hier valt op dit moment rag fijne sneeuw.
  2. Leo:
    2 oktober 2017
    Julli hebben wel kilometers gemaakt. Wat een rit. Inzell is toch ook erg mooi. Een goede reis morgen.
  3. Hans:
    2 oktober 2017
    Al weer op de terugreis, het gaat snel. Nog even wat baantjes trekken op buitenbaan? Veel plezier daar!