Dag10: Fort Lauderdale

22 maart 2017 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Vandaag, heerlijk uitgeslapen tot een uurtje of 9:00. Op gemak aangekleed en naar de boulevard. Daar op een terras in de schaduw, maar met uitzicht op zee een ontbijtje genuttigd!

Daarna op zoek naar de watertaxi. Deze was een stukje terug, paar minuten bij ons hotel vandaan. Een soort hop on hop of watertaxi. Hier heerlijk een groot gedeelte van de dag op gezeten met hierbij gelijk wat uitleg over de kanalen en rivier en de huizen. Afgestapt op verschillende plaatsen, o.a. In het Hugh Taylor Birch state park.  Hier wat rond gewandeld en weer op een volgende taxi gestapt. Onderweg langs weer de meest bizar mooie huizen en jachten, 23 miljoen is hier niks. Er is een man die heeft een huis van deze klasse voor zijn dochter heeft gekocht als trouwcadeau. Ook zagen wij diverse jachten liggen van 90 miljoen!!!! Het lig geld van zo'n jacht in de haven van Fort Lauderdale alleen is al 3000 dollar per dag. Dit is echt niet te geloven! Maar ach het is Amerika, hier kan alles!

Eind van de middag nog even lekker op het strand gelegen en in de zee gezwommen. Toen waren we wel toe aan een douche, nog even bij het zwembad gezeten en weer met de watertaxi naar een leuk restaurant. Een sportbar. Leo telde alleen buiten al 70 beeldschermen met hierop ijshockey, basketbal, basebal enz. Maar heerlijk gegeten. Net als altijd vriendelijke bediening. Daar kunnen we in Nederland nog wel een voorbeeld aannemen. Weer terug met de watertaxi, nu in het donker. Mooi zicht op alle verlichte huizen.

Nu lekker slapen en dan is het helaas weer voorbij! Morgen auto inleveren en weer terug naar huis. Het is voorbij gevlogen maar we hebben genoten in dit mooie en grote land!

1. Leo:
    23 maart 2017
    Dat is weer een mooie dag geweest voor jullie. Je gaat in zo'n land inderdaad alles anders bekijken. Goede terugreis.
  2. Nel den Houting:
    23 maart 2017
    Je raakt niet uitgekeken op dat prachtige land.
    Goede tereugreis
  3. Ellepel:
    23 maart 2017
    Jullie hebben genoten dat is het belangrijkste, wij even afkicken geen verslag meer 'smorgens. 1 mazzel het weer wordt hier ook steeds beter. Goede vlucht zie jullie snel. Xx
  4. Laura van de Velde:
    23 maart 2017
    Tjoe dat ging snel voorbij die vakantie. Ik heb van jullie verhalen en foto's genoten. En voor straks een veilig terug reis ✈️.
  5. Koos:
    23 maart 2017
    Dat wordt afkicken als jullie weer naar huis gaan, al die mooie dingen die je gezien hebt, en dat lekkere eten maar een voorspoedige reis toe gewenst
  6. Mieke Assenberg van Eijsden:
    23 maart 2017
    Fijn dat jullie hebben mogen genieten van een bijzondere prachtige vakantie. Een goede terugreis toegewenst.
  7. Bas en Jeannette:
    24 maart 2017
    Hoi lieve broer en schoonzus, blij dat jullie zo genoten hebben, fijn ook dat jullie weer terugkomen naar Nederland, benieuwd naar jullie verhalen en overig fotomateriaal xxx van ons hier
  8. Bas en Jeannette:
    24 maart 2017
    En uiteraard een veilige reis en landing xxxx