dag 6: Regen, regen, regen

8 oktober 2021 - Kassopei, Griekenland

Gisteren was een troosteloze dag, in de nacht en ochtend veel onweer en regen. Dit ging bijna de  hele dag zo door. Dennis en Larissa zijn even samen op pad geweest, souvenirtjes kopen. Wij wilden net gaan lopen toen het weer begon te storten, volgens de buienradar zou het over een half uurtje droog worden, nou niet dus..... dus toch weer terug naar huis.  Na een uurtje weer een poging gedaan.  Maar het bleef regenen.  Dus een paar winkeltjes gedaan en toen maar een bakkie koffie en zijn we maar wat vroeger gaan eten in het dorp.

In de avond nog even een spelletje gedaan en wat zitten kletsen en lezen.

Vanmorgen regende het nog steeds en de voorspellingen zijn nog niet best.

Misschien nog even naar Corfustad, en verder maar beetje koffer inpakken, spelletje enz. Wel beetje jammer, maar ja we hebben 5 dagen mooi weer gehad.

Hopelijk krijgen we vandaag uitslag van Larissa haar scriptie, en kunnen we vanavond proosten.

Morgenochtend weer terugvliegen en dan zit deze gezellige week er weer op.

Bedankt weer voor het meelezen en de reacties.

groetjes van ons allen

1. Es:
    8 oktober 2021
    Inderdaad 5 dagen zonneschijn, gezelschap van mooie mensen. Ik duim mee voor Larissa
  2. Koos:
    8 oktober 2021
    Nou kom dan maar gauw naar huis, want hier komen jullie in een zonovergoten Ridderkerk 😀 maar jullie kunnen terug kijken op een mooie week met je gezin en daar kan je trots op zijn
    en Monique bedankt voor je mooie reisverhalen ik heb ze allemaal gelezen hoor
  3. Laura Van De Velde:
    8 oktober 2021
    Bedankt voor het meelezen. En goede reis naar huis en voor straks welkom thuis.
  4. Leo:
    8 oktober 2021
    Ze geven hier een mooi weekend op Monique, dus je komt op tijd terug.
    Hier van de week slecht weer geweest.
    Genietnog van het eiland met elkaar.
    Bedankt voor de mooie reisverslagen.
  5. Mieke Assenberg van Eijsden:
    9 oktober 2021
    Nou dat was weer heel fijn om te lezen Monique, ik voelde de regendruppels in mijn nek.
    Veel regen veel zegen, het hoort er nu eenmaal bij. Hopelijk een gezonde thuiskomst allemaal en voor Larissa goed nieuws. Jelco is echt stoer hoor. Dat doen er niet zoveel hem na denk ik.
    Bedankt dat wij mee mochten lezen.
    Dikke knuffel voor allen.
  6. A3:
    9 oktober 2021