Dag 2: ontwaken in een paradijsje

4 oktober 2021 - Kassopei, Griekenland

Na goede nachtrust, voor de meeste van ons, was Kim als eerste op en heeft al gezwommen in de zee; brrr.  Hierna was iedereen wel wakker en zijn Jelco en Kim lekker broodjes gaan halen bij de verse bakker in het dorp. Deze heeft volgens hen een uitgebreid assortiment brood, gebak, donuts, enz.  De donuts  zijn zo groot als een ontbijtbord en de croissants die ze meebrachten waren ook van een vrij fors formaat.

We hebben heerlijk zitten ontbijten in het prieel met uitzicht op de zee en de bergen.  Met een goed gevulde maag ging ik aan het blog beginnen, Jelco ging hardlopen en de rest is aan de wandel gegaan.

De rest van de dag hebben we niet zo veel gedaan: lekker gezwommen, gelezen en sommige nog een beetje geslapen. In de middag hebben de kinderen nog even een work-out aan het zwembad gedaan en Jelco en Dennis hadden een leuke manier gevonden om het balletje over te gooien, één in het zwembad en de ander in de zee (zie foto).

Eind van de dag zijn we lopend naar het dorpje gegaan en daar beetje rond gekeken. Leo en Dennis hadden opgezocht dat restaurant Janis erg goed  was en daar hadden ze het voor de vakantie al over. Restaurantjes genoeg natuurlijk, maar nee we moesten naar Janis.  Dus wij daarheen, nou voortreffelijk gegeten en een mooi terras. Ze hadden alleen niet alles meer op de kaart, want dit was hun laatste avond open, hahaha wat een stunt.  Leo en Dennis hadden geluk.....

Op ons gemakje weer teruggelopen en nog even buiten zitten kletsen en zo druppelde iedereen langzaam aan zijn bedje in.

1. Hans:
    4 oktober 2021
    Lekker rustig dagje gehad. Prima planning van de mannen, dag later en alles is op slot en blijf je altijd met de vraag zitten... . Vandaag meer actie op het programma?
  2. Leo:
    4 oktober 2021
    Jullie boffen maar met dat lekkere weer.
    En genieten van de zon,zee en terrasjes.
    Fijne dag.
    Grtjs Adry en Leo
  3. A3:
    Veel plezier
  4. Mieke Assenberg van Eijsden:
    4 oktober 2021
    Monique wat fijn dat wij weer mee mogen genieten van jullie vakantie. Je schrijft zo heerlijk beeldend, super om het te lezen. Ik heb op villa Imerolia gekeken en snap nu dat je vanuit het zwembad een bal in de zee kan gooien. Ziet er allemaal geweldig uit.
    Heel veel plezier met zijn allen gewenst. En wij zien uit naar het volgende reisverslag.
  5. Josje:
    4 oktober 2021
    Leuke foto's en heerlijk genieten van het mooie eiland. Het ziet er geweldig uit fijne vakantie.
  6. Ellepel:
    4 oktober 2021
    Ben blij om te lezen dat er een “verse” bakker in de buurt is 🤣😜, lekker genieten daar.