28-6-2022 rustdag

28 juni 2022 - Saint-Christophe, Frankrijk

Gisteravond gezellig voor de maaltijd een drankje gedaan met een aantal campinggasten,  daarna lekker gegeten. Een hele gezellige avond gehad.

Vandaag een relaxte dag. Lekker in de zon zitten lezen. Rondje gewandeld  gezwommen in het zwembad. Leo heeft een rondje op zijn mountainbike gedaan, waarbij een gedeelte atb routes. Maar daar was hij gauw vanaf geweken.  Die worden schijnbaar weinig gebruikt dus hij ging dwars door bramenstruiken enz.  Dus over de weg ging beter. Het is hier zo rustig.  Zo af en toe kom je maar een auto tegen.

Eind van de dag nog even op pad, voor een tankbeurt  1,99 / ltr dat is vandaag de dag goedkoop, en een paar laatste boodschappen.  Nog even een hapje gegeten in een hele goede pizzeria.  Heerlijke dunne pizza.

Dit is het laatste verhaal weer van deze reis. Morgen willen we via Rouen terug om Parijs te mijden. Daar in de buurt nog een overnachting en dan zijn we donderdag weer thuis.

Iedereen weer bedankt  voor het meelezen.

Liefs Leo en Monique

1. Koos:
    28 juni 2022
    Goedenavond Monique en Leo ik lees dat jullie een gezellige avond hebben gehad en lekker gegeten bij de eigenaren van de Camping
    En vandaag genoten hebben van het zonnetje
    En morgen richting naar huis toe. Nou Monique we hebben genoten van je reisverhalen
    Groetjes Nel en je Vader
  2. Léonie & Jurgen:
    28 juni 2022
    Jullie bedankt dat we met jullie ‘mee mochten’! Goeie reis en geniet nog van de laatste dagen! X
  3. Leo:
    28 juni 2022
    Hoi Monique een goede terugreis.
    Weer genoten van jou goede en mooie reisverhalen.
    Was iedere dag weer genieten.
  4. Bas en Jeannette:
    29 juni 2022
    Veilige terugreis ❣️
  5. Jelco:
    29 juni 2022
    goede reis! tot snel!
  6. Mieke Assenberg van Eijsden:
    30 juni 2022
    Monique niet bij elk verslag gereageerd maar wel gelezen. Wat kan je mooi schrijven knap hoor. Super bedankt dat wij mee mochten lezen en met jullie mee mochten reizen. Een gezonde thuiskomst gewenst door Mieke en Chris