Maandag 2-12-2019

4 december 2019 - Ridderkerk, Nederland

We zijn weer terug,  De laatste dag nog wat laatste zon meegepakt aan het zwembad. Koffers gepakt, Jelco weggebracht, auto werd weer opgehaald en in de middag werden wij weer opgehaald. Wij hadden eigenlijk een privé transfer naar het vliegveld geregeld maar volgens de receptie stonden we op de lijst voor de groepstransfer naar het vliegveld. Nou ook prima dachten wij. Komt er een busje met aanhanger aan en werden de mensen opgeroepen. Nou wij zaten er niet bij. Nog even nagevraagd, tja we stonden bij de receptie toch echt op de lijst. Busje zat al bijna vol maar in het gangpad waren klapstoeltjes, dus paste net. We rijden net goed en wel terrein af, komt er een grote bus. Die bleek speciaal voor ons. Hahaha, dat geloof je toch niet. Nou we zaten en werden rechtstreeks naar vliegveld gebracht daar ging het om.

Op vliegveld ging het vlot door de nodige controles maar bij de gate was het lichtelijke chaos. Mensen die al in de rij gaan staan terwijl er gezegd word je per zone opgeroepen wordt. pfff. Maar we zaten redelijk snel.

Na een gebroken nacht weer terug in ons koude Nederland.

Waar we terug kijken op een geweldige mooie week! We hebben genoten.

Op naar een volgende vakantie.

Bedankt voor jullie reacties en tot gauw.

Monique

1. Laura Van De Velde:
    4 december 2019
    Top. Ik zie je maandag.
  2. Diana:
    4 december 2019
    Hoi Monique
    Bedankt voor je reisverslag, we hebben heerlijk meegenieten.
    Zie je zondag groetjes diana
  3. Sietske:
    13 december 2019
    Hallo leuk om jullie te volgen.