zaterdag 30-11-2019

4 december 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Deze ochtend weer eerst bij het zwembad relaxen.  Na de lunch zijn we richting Jan Thiel vertrokken en naar Beachclub Zanzibar gegaan. Een grote strandclub met verschillende bars, restaurants, winkeltje enz. Daar weer lekker gezwommen in de zee en om 17u had je het happy hour, hele emmertjes met Amstel bright die over de toonbank gingen. Het was vanaf die tijd enorm druk. Er was en podium waar een band aan het opbouwen was. Helaas moesten wij weer terug want we hadden om half 8 afgesproken voor en diner a la carte in het restaurant. Maar in Zanzibar zal het doorgegaan zijn tot in de late uurtjes.

Wij kwamen op tijd bij ons resort en hadden nog even de tijd om ons op te frissen voor ons laatste avondmaal in Kunuku resort.

Nou moet zeggen dat het á la carte diner erg goed was. zag er netjes uit goed verzorgd en zeer smakelijk. Daarna weer lekker geborreld en morgen inpakken en weer terug naar Nederland.

1. Laura Van De Velde:
    4 december 2019
    Welkom thuis. En bedankt dat ik mee heb mogen lezen en foto’s heb mogen zien van jullie vakantie.
  2. Leo:
    4 december 2019
    Jullie hebben een mooie vakantie gehad en bij Jelco geweest.
    Groetjes Adry en Leo