vrijdag 29-11-2019

29 november 2019 - St. Willibrordus, Curaçao

Nou deze ochtend waren wij als laatste wakker, 9:00. Gauw aangekleed en de rest gevolgd naar het ontbijt.

Deze dag zijn we gelijk vertrokken naar Shete Boka Nationaalpark het mooiste park van Curaçao. Met een aantal natuurlijke inhammen die zowel te voet als met de auto te bereiken zijn. Met de auto moet je af en toe wel een stukje lopen en heb je stevige schoenen nodig. Gelukkig wisten we dit en hadden we ze aan. we hebben er 4 bezocht waarvan Boka Pistol de spectaculairste is. Het landschap bestaat uit vulkanisch gesteente. De inhammen  zijn ook een broedplaats voor zeeschildpadden. Maar deze krijg je dan niet te zien. Zijn gelukkig beschermd.

Na dit natuurgeweld waren we allemaal flink doorzweet en gingen we naar Grote knip ook weer een mooi strand. schitterend blauw turkooizen water zo helder.... hier weer even bijgekomen van de warmte en lekker gezwommen en gesnorkeld. Na een paar uurtje weer terug. Jelco en Kim gingen samen naar de crossfit eind van de middag. De rest ging nog even zwemmen en relaxen op het resort.

Zo weer aan de maaltijd en morgen de laatste hele dag....

1. Bas en Jeannette:
    30 november 2019
    Wat een mooie dag weer! Is koos weer beetje bijgekomen? Ik mis jullie wel xxx tot gauw
  2. Leo:
    30 november 2019
    En weer een mooi gedeelte gezien van het eiland. Geniet ervan.
    Groeten Adry en Leo
  3. Conny & A3: