zaterdag 23-11-2019

26 november 2019 - Willibrordus, Curaçao

Deze ochtend was iedereen vrij vroeg wakker vanwege tijdsverschil lagen de meeste al vanaf 5:00u te draaien. Om 7:00 was bijna iedereen op. Lekker op terras bakkie koffie en thee.

Beetje internetten, praten en lezen. Kim ging hardlopen over het park. Pfff warm hoor. Buiten park is niet aan te raden vanwege criminaliteit en zwerfhonden.

Rond 8:00 zijn we naar een goed gesorteerd ontbijt gegaan. Daarna lekker relaxen aan het zwembad met al een temperatuurtje van 30 graden. 12:00 werd de huurauto gebracht en na de lunch tegen 14:00 zouden we Jelco op gaan halen bij de crossfit in Willemstad. Op de terugweg even een supermarkt in voor wat boodschapjes. Daarna op weg naar cas abau beach. Daar lekker gezwommen en gesnorkeld. Wel veel zandvliegjes. Tegen 18:00 weer terug naar apartement. Lekker gedoucht en op naar de bar waar we een heerlijk cocktail en biertje hebben gedronken. Na een heerlijk maaltje nog tot 23:00 lekker buiten gezeten met nog een cocktail.

Jelco weer terug gebracht want hij moest vroeg op voor een hardloopwedstrijd van 10 km. Vanwege de warmte begonnen ze om half 7. Er was ook een marathon en deze begon zelfs om 2:00.

Morgen weer een dag.