9-7-2022 rustdag

9 juni 2022 - Saumur, Frankrijk

Ik was als eerste wakker en ben Bryce gaan uitlaten, heerlijk stil hier.  Wat mooie bermbloemen gezien en een paar prachtige koeien.

Na het ontbijt en een extra bakkie vertrokken naar Saumur, half uurtje hiervandaan. We konden parkeren binnenin het trainingsveld van de cavalerie, Er stonden prachtige gebouwen omheen, verschillende maneges en een museum over de cavalerie. Daar zijn we niet heen gegaan maar de oude stad in, richting het kasteel. Daar zijn we omheen gelopen met natuurlijk prachtig uitzicht op de  stad en de Loire. Nadat we het kasteel rond hadden gelopen dacht Leo dat we hier al eerder geweest waren..... wij foto opgezocht en ja hoor daar waren we in 2019 ook geweest. Haha.   Beneden in de stad nog een kopje koffie  en thee gedronken voor bijna 4,00 per kop.

Nog gezocht naar de straat met de paraplu's, maar die hingen er nog niet. helaas.

Wat boodschappen gedaan en weer terug naar de camping. Daar kort na aankomst aangesloten bij de  Engelse club en rond 15u zaten we al lekker aan de wijn...... tegen 17u aan tafel voor een verrukkelijke maaltijd met 3 soorten curry's. Heerlijk gegeten en super gezellig. goed om je Engels weer op te halen.

Morgen weer rijden. Waarschijnlijk nog niet in Spanje dat is net te ver.

1. Leo:
    10 juni 2022
    Weer een mooie dag gehad. En nu naar het zonnige zuiden. Geniet eerst nog maar van Franrijk
  2. Mieke Assenberg van Eijsden:
    10 juni 2022
    Heerlijk om te lezen hoe jullie reizen. Een kopje thee voor € 4.00 zal vast fantastische gesmaakt hebben.

Goede reis verder en de hartelijke groet van Chris en Mieke
  3. Koos:
    10 juni 2022
    Goedemorgen Monique en Leo na rustdag ga je nu weer opstap naar de volgende locatie om daar ook zo’n heerlijke bak koffie te nemen😀☕️Groetjes Nel en je vader