dinsdag 26-11-2019

27 november 2019 - St. Willibrordus, Curaçao

Het wordt een beetje saai ritueel, ontbijten, zwembad, relaxen, lunchen en in de middag op pad.

In ieder geval zijn we in de middag weer op pad gegaan naar een volgend strandje. Kokomo beach niet heel ver rijden bij ons vandaan.  We hadden gezien dat hier een schommel in het water stond en uiteraard weer lekker snorkelen.  Ze hadden hier een leuke strandtent bij en weer ligbedjes. Hier moet je voor betalen maar deze keer liep degene ons zo voorbij, dus hebben we niet hoeven betalen. Koos vond het al snel te warm en ging na een duik in de zee, lekker in de strandtent aan een biertje.  wij zijn om de beurt lekker gaan snorkelen en de kinderen uiteraard de nodige foto's op de waterschommel. Was weer een heerlijke middag.  Deze keer was ook de GoPro mee en werden er mooie foto's en filmpjes gemaakt.

In de avond weer goed gegeten van het buffet, na afloop weer een lekker biertje, cocktailtje enz.  Bediening is allemaal erg vriendelijk hier.