Maandag 25-11-2019

26 november 2019 - St. Willibrordus, Curaçao

Maandag, na weer een relaxte ochtend aan het zwembad en door Koos zijn gesprekjes met mede hotelbezoekers zijn we na de lunch in de auto gestapt om Jelco op te halen  Vandaar uit zijn we Willemstad in geweest.  Auto kunnen parkeren vlakbij het centrum. Daar kwamen we al gelijk bij een overdekt marktje met de nodige souviniers en toiletartikelen kleding enz.  Al gelijk wat gekocht. En op aanraden van een cliënt van mij glacial gekocht. Een soort lotion wat goed helpt tegen de jeuk van muggebulten. Nou dat werkt dus inderdaad goed.

Ondanks dat er vandaag veel wind stond was het in de stad knap benauwd.  Snel op terrasje wat gedronken.  Na het benodigde vocht weer verder gelopen richting de pondjes brug. Deze brug gaat zonder enige aankondiging weleens open en dan rent iedereen naar de kades.  Tja...

Aan de overkant op aanraden van onze gids, Jelco via een winkelcentrum wat al volop in kerstsfeer is . Hier een ijsje gegeten en even gespiekt inde winkel van  Heinen delfsblauw, veel huisjes in allerlei soorten en maten. Leuk om even te zien.

Na het centrum verlaten te hebben kwamen we bij de aanlegkade voor de cruiseboten.  Hier nog even wat foto's gemaakt en weer via de andere kant terug gelopen naar de auto.  Parkeren was gratis...   mooi meegenomen, dus weer op naar het hotel voor een verfrissende duik in het zwembad, douchen en een cocktail  als voorafje.

Genieten!!!

1. Nel den Houting:
    26 november 2019
    Beetje jaloers ben ik wel op jullie 🤣
    Geniet ervan met zijn allen
  2. Patricia:
    26 november 2019
    Heerlijk hoor!! Heb ik nou je blog over het verrassen van Jelco gemist? Ik zie de blog ook niet terug op je pagina? Anyway....heel veel plezier en genieten want hier is het ouderwets regenachtig herfstweer. ;-)
  3. Monique:
    26 november 2019
    Als het goed is staat nu alles onder Curaçao. Was even aan het tobben hoe ik een nieuwe reis kon aanmaken.
  4. Es:
    26 november 2019
    Ha familie Assenberg. Wat een super leuke dingen ondernemen jullie zo met elkaar. Heel erg leuk om dit zo door dit blog om met jullie mee te reizen naar dit paradijs. Wat een prachtige foto’s. En even terug te gaan in onze herinneringen..
    Tip> rif San Marie met restaurant Karakter. Een paradijselijk strandje. Of tip 2 Playa Lagun. Langs de rotsen kan je snorkelend zeeschildpadden spotten. En hebben jullie al leguaan gegeten bij Jaanchie’s ?
  5. Monique:
    26 november 2019
    Bedankt voor de tips, wij hebben all inclusieve dus uit eten zit er niet echt in.
    groetjes