Nederland - Curacao 22-11-2019

26 november 2019 - Willibrordus, Curaçao

p>Vrijdagochtend vroeg was het hele reisgezelschap bij ons en om kwart over 6 was de taxi er en vertrokken wij naar schiphol.

Daar ging alles vlot en waren we snel door de verplichte controles heen. Even een selfie voor Jelco van het oorspronkelijke gezelschap van 4 ;wij en larissa en opa Koos en eentje van het hele clubje van 6.

na een bakkie en beetje rondlopen konden we het vliegtuig in voor onze reis van ruim 9 uur over de oceaan naar Curacao.

De vlucht was lang en vermoeiend maar eindelijk waren we er. En wat is het warm hier.....

We waren snel door de douane en daar stond al busje klaar om ons weg te brengen naar Kunuku aqua resort. Een ritje van een kwartier. Wat opvalt zijn de vele zwerfhonden hier en veel afval langs de weg. Maar ook huizen in alle kleuren.

Na een kwartiertje waren we in ons resort , prachtig mooi in geel en blauw. Keurig netjes onderhouden. We zijn netjes ontvangen en op naar ons appartement.

Jelco zou rond 18:00 op ons resort gebracht worden. We hebben hem bij de poort opgewacht. Dennis en kim bleven op het terras van ons appartement zitten.

Nou zijn verrassing was groot toen hij eerst Dennis en toen Kim ontdekte. Geweldig om te zien.

Na even van zijn verrassing bekomen te zijn gingen we eten. Iedereen wasn na het eten erg moe en taaide af naar bed.

Ook Jelco moest weer terug en die zouden we de volgende dag weer ophalen.