zondag 24-11-2019

26 november 2019 - Willibrordus, Curaçao

Weer vroeg wakker, onze sportieveling Kim was al aan het hardlopen. Jelco as er niet want die was al aan zijn 10 km begonnen.

Na even een bakkie op onze veranda, op gemak naar het ontbijt. Larsisa en Dennis waren nog niet wakker. Lekker hoor als je iets langer kan slapen.

Na het ontbijt, weer lekker naar het zwembad. Tegen 10:00 heeft Leo met Kim Jelco opgehaald bij een hotel in Willemstad. Hij was 19e geworden. Respect hoor!

In de middag zijn we met de auto naar playa grandi gegaan. Hier zwemmen zeeschildpadden. Je kon gratis parkeren maar wel betalen voor een ligbedje met parasol, die hebben we hier wel nodig. Maar kosten vielen mee. En de curcaose mensen zijn allemaal supervriendelijk.

Dennis had zijn go pro meegenomen om onderwater te filmen en foto's te maken, helaas was hij hem vergeten op te laden.... oeps, ja en met de familie Assenberg moet je dat nog lang aanhoren....

Op een piertje was het een drukte van belang en werd er visafval in het water gegooid voor de schildpadden. Snel de snorkels aan en het water in. Al gauw zagen we er verschillende zwemmen. Wat een geweldig gezicht. Op een gegeven moment zwom er één vlak onder mij langs. Brr.. kippevelmoment. Nog een stukje verder gezwommen en langs de kust koraal gezien met allerlei visjes in kleuren en maten. Zo mooi.

Opa koos is ook nog even wezen snorkelen. Helaas paste de bril niet zo goed, maar hij heeft ze gezien.

Na een paar uurtje hier gebleven te hebben weer terug naar hotel, lekker douchen en borrelen en eten. Na het eten storten we meestal in. Maar het is dan eigenlijk pas 9:00.

Gelukkig speelde er vananvond een leuk bandje, en konden we daar nog even van meegenieten.

Jelco bleef slapen maar was van de afgelopen paar dagen met maar paar uurtjes slaap erg moe. Dus die dook al eerder zijn bed in. Morgen weer een dag.

1. Bas en Jeannette:
    27 november 2019
    wat een gave foto's weer, genieten daar! zo benieuwd naar jullie echte verhalen, xxx en groetjes van ons allen hardwerkende mensen hier ;-)