8-7-2022 2e reisdag

8 juni 2022 - Saumur, Frankrijk

Vanmorgen met regen wakker geworden. bah, handdoeken hadden we laten hangen drijfnat dus..... ach ja. Na het ontbijt boeltje als een speer ingepakt en op weg naar de Loirevallei naar het gehuchtje la fosse de tigne

Wederom de tolwegen vermeden, dan zie je toch veel meer. Ook tanken is goedkoper. Ergens in een stadje getankt scheelde 25 ct. met de snelweg. Tikt toch lekker aan.

Rond 15:00 waren we het wel zat, het is natuurlijk wel anders rijden. vooral voor Leo, met al die rotondes in Frankrijk. Laatste stuk was echt binnendoor.

Maar half 4 arriveerden we toch op de camping Kathy and Dave, een kleine boomgaard met ongeveer 8 plaatsen. Na een heel hartelijk ontvangst werden we gelijk uitgenodigd voor morgenavond om curry te eten die een campinggast gaat klaarmaken. Hij heeft een restaurant in Engeland dus dat moet goedkomen.

Wij zijn de enige Nederlanders tussen de Engelsen.

Na een lekker lokaal wijntje in de zon (gekregen van de eigenaresse) ergens een hapje gaan eten. Was niet echt fantastisch maar de maag is weer gevuld. En de locatie was wel leuk.