7-6-2022 1e reisdag

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer een reis met de caravan. Na een super gezellig pinksterweekend in Stellendam met de familie zijn we vanmorgen samen met Bryce vertrokken richting Frankrijk.  Richting Domaine de sery  in Bottencourt.  In Antwerpen werden we de stad doorgeleid, wat met een caravan niet altijd even prettig is, maar goed we hebben het gered. Daarna de tolwegen vermijdend konden we toch lekker doorrijden.

Weer was redelijk met af en toe een bui. Rond half5 waren we op de camping, aanmelden plaatsje zoeken en heerlijk aan een glaasje wijn in de zon.  Nog even rondje met de hond gelopen, hapje gegeten en nog even van de avondzon genoten, en nu in de caravan de eerste blog schrijven.

Morgen richting de Loire waar Leo ook weer een leuke camping heeft gevonden. Vanavond even gebeld of ze plaats hadden, dat was het geval dus dat is geregeld.

Domaine de Séry - BOUTTENCOURT - FRANCE (domaine-de-sery.com)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. D vd Hoogt:
    Lekker Leo en Monique. Even genieten. Fijne tijd en mooi weer toegewenst
  2. Mieke Assenberg van Eijsden:
    7 juni 2022
    Wat leuk om weer mee te mogen reizen. “Zien” wij vast mooie plaatjes.
    Een hele fijne vakantie gewenst.
  3. Laura Van De Velde:
    7 juni 2022
    Heerlijk genieten en werk dingen loslaten.
  4. Leo:
    7 juni 2022
    Op naar het zonnige zuiden. Antwerpen is wel leuk rijden maar niet met een caravan.
    Veel plezier.
    Groeten Adry en Leo
  5. A3:
    8 juni 2022
    Veel plezier samen en Bryce.
  6. Es:
    8 juni 2022
    Heerlijk samen op vakantie! Jullie hadden een goede start zo te lezen. Veel plezier....op naar avonturen en ontspanning in Spanje
  7. Bas en Jeannette:
    9 juni 2022
    Kijk op naar een nieuw fotoboek ;-) veel plezier gewenst, gr. en liefs van jezus en zwager