dag 12: Brissac- Lesparre- Medoc

14 september 2018 - Lesparre-Médoc, Frankrijk

Gisteravond in Brissac nog uiteten geweest in Restaurant aux 2 terrasse. We werden daar super vriendelijk bediend en we hebben fantastisch gegeten.  Heerlijke dagverse producten

Vanmorgen vroeg op gestaan en na het ontbijt ingepakt en vertrokken richting Bordeaux. Leo heeft in de streek Medoc een mooie camping gevonden. Was nog even zoeken voor de navigatie, want die vertelde dat we de Gironde moesten overvaren. Dit wilden we niet dus zijn we eerst naar bordeaux gereden en vandaar het puntje in weer omhoog.  Richting Lesparre- Medoc.

Toen we hier vanaf bordeaux aan kwamen rijden en van de snelweg gingen word je werkelijk overspoeld door de vele chateau met wijnboerderij.  Er word vast nog wel wat geproefd en meegenomen………

Bij aankomst op camping Laugune Aussan kwamen we tegelijk met nog 2 Nederlanders aan. We werden door de Nederlandse campingeigenaren tegelijk ingeschreven en kregen een rondleiding.

De Camping is vrij groot maar erg ruim. En nu in het naseizoen staan we maar met nog 2 anderen. Onze buurtjes die gelijk aankwamen staan ongeveer 50 meter verder en op een ander veld uit het zicht voor ons, staat een jong stel met een kind. De camping is verder omgeven door bos, wat ook eigendom is. Bryce kan lekker los. En we kunnen zo het bos in.

Het is echt een gouden plek. Morgenavond word er weer voor ons gekookt.

De diverse stranden zijn allemaal ongeveer een half uurtje rijden. De camping heeft een zwembad. Dus aan afkoeling geen gebrek. Want het wordt de komende dagen rond de 30 graden.

Tot morgen.

1. Leo:
    15 september 2018
    Dat wordt weer genieten daar, mooi weer en wijn. Wat moet een mens nog meer.
    Een fijne tijd daar.
  2. Koos:
    15 september 2018
    Nou jullie zijn weer lekker bezig geweest, en ook weer goed gegeten zoals ik begrijp
  3. Laura van de Velde:
    16 september 2018
    Geen kater vanochtend van al die wijn. En ik weet het is een mooie streek Ik ben er ook een paar keer geweest. Geniet maar lekker verder.