21-6-2022 reisdag naar provincie Leon

21 juni 2022 - Mieses, Spanje

Vanmorgen lekker uitgeslapen pas tegen 11:30 vertrokken. We hadden ook een rit van maar ongeveer 2u voor de boeg.  Nadat we bij Gijon de Autopista Ruta de la Plata de AP66 tolweg opgingen, ging de weg almaar omhoog. We keken weer tegen de toppen van de bergen aan. Er volgden veel tunnels en een heel groot meer. Los barrios de luna.  Nadat we de tolweg af gegaan zijn, zijn we niet veel meer gezakt. En reden we weer door een iets ander landschap.  Heb het vanmiddag even opgezocht we waren op de Spaanse hoogvlakte. Meseta genaamd.

Momenteel staan wij dus op 966 meter hoogte.

Veel gras, landbouw en struiken. Weer erg mooi.

We staan weer op een kleine camping in een klein dorpje.

Camping; Reina de leon

Eigenaar spreekt geen Engels.  Lang leve Google translate.

We hebben hier net een heerlijk maaltje op onder het genot van een rioja.

Genieten met een grote G.

Kan hier s'nachts koud worden dus ben benieuwd.

21 juni 2022
    Weer een leuke rit, en inderdaad google translate is dan makkelijk. Lekker genieten van een wijntje en een servessa.
  2. Mieke Assenberg van Eijsden:
    Monique wat kan je toch gezellig schrijven, wij genieten enorm van de foto's en jouw mooie verslagen. Ook erg leuk om op de kaart te kijken waar jullie zitten.
    Bedankt voor alle reisinfo tot nu toe en heel veel plezier samen toegewenst.
    Chris en Mieke
  3. Laura Van De Velde:
    21 juni 2022
    Wat moet je tegenwoordig toch zonder vertaal app. Geniet lekker verder.
  4. Marga Doornbos:
    22 juni 2022
    Wat een mooie vakantie is dit zeg, geweldige natuur. Kan me voorstellen dat dit genieten met een grote G is.
    Goedemorgen Monique en Leo vandaag jullie reisverhaal met belangstelling gelezen, en nu weer uitkijken naar naar wat jullie vandaag weer zien en mee maken