Dag 20: Pismo Beach- Los Angeles

26 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Deze dag weer in het teken van reizen, Op naar Los Angeles! Naarmate we de kust afreden werd het al steeds warmer. In de buurt van LA werd het wel bewolkt en kregen we nog een paar spatjes. Voor de regio hier zou een paar flinke regenbuien erg welkom zijn. Het werd ook steeds drukker.

Midden in de stad om de hoek van Hollywood Boulevard hadden we een hotel geboekt. Lekker met een zwembad. Eerst even gerelaxed en gezwommen.

Leo had op internet een paar restaurants gevonden dus één uitgekozen en daar lekker gegeten. We zaten vlak bij de "walk of fame", dus maar gelijk een avond wandeling gemaakt er naar toe. Het is een hoop vergane glorie, veel zwervers op straat, overal rommel en dichte panden.

Dus maar gauw weer terug gegaan. Morgen eens kijken in Beverly Hills en aan het strand bij Venice beach waar ook een leuke boulevard is. Eventueel nog even shoppen bij een van de "Malls"en dan de spullen maar eens inpakken want ja dan is het toch echt afgelopen. Inmiddels hebben we zo,n 3200 Miles weg gereden met onze Ford Explorer, dat is toch zo;n 5200km! Veel gereden maar ook heel veel gezien, morgen dan uiteindelijk de afsluiter.

Groetjes en tot morgen maar weer.

1. Leo:
    26 augustus 2015
    Bob Seger zong al over Hollywoodnights. Morgen nog even langs Rodeodrive. Daar kan je altijd voordelig shoppen. Nog een fijne dag in LA.
  2. Nel den Houting:
    26 augustus 2015
    Nog een fijne dag in Los Angeles.
    Daarna met een hoofd vol prachtige indrukken het vliegtuig in.
    Door jullie ben ik ook weer een klein beetje op vakantie geweest
    in Amerika.
    Bedankt voor jullie leuke verhalen, wij doen dit zelf ook altijd en
    weet nu hoe leuk dat is voor het thuisfront.

goede terugreis
  3. A3:
    26 augustus 2015
    Fijn dat jullie zo genieten en al hebben genoten wij horen de verhalen graag live en foto's met live commentaar veel plezier nog x x
  4. Anke van 't Hoff-Brinkman:
    27 augustus 2015
    Wanneer jullie dit lezen zitten jullie vermoedelijk al in de lucht.
    Dank voor het mogen meebeleven van jullie reiservaringen.
    We hebben ervan genoten. Een heel goede reis en voor straks natuurlijk sterkte met het acclimatiseren........want het zal wel even wennen zijn. Liefs en tot gauw!