Dag 22: Los Angeles- Ridderkerk

28 augustus 2015 - Amsterdam, Nederland

Hallo Allemaal,

Dit is het laatste Amerika reisverhaal van ons. Gisterochtend Amerikaanse tijd vroeg (6:00) opgestaan,na een nacht slecht slapen. Toen op naar het autoverhuur bedrijf. Het was nog rustig in de stad dus we konden redelijk vlot doorrijden. Auto ingeleverd bij Alamo, hij werd even gecheckt en we konden zo met de koffers de pendelbus in.

Dus waren we vlot op de luchthaven. Ingecheckt en toen maar even een ontbijtje genoten. We hadden alle tijd dus even bijkomen.

In een vol vliegtuig gestapt en iets later vertrokken. De vlucht naar Toronto ging vlot ook het over stappen ging vlot. We hadden maar anderhalf uur om over te stappen op de vlucht naar Amsterdam, maar dit was genoeg.

Op deze vlucht zaten we iets krapper dus dit was wel even afzien 8 uur lang, een beetje gaar en brak precies op tijd geland op Schiphol. Even contact gehad met de taxichauffeur en deze stond in de buurt al te wachten. koffers gehaald en naar boven zo de taxi in en na een vlotte rit weer thuis!!!

Het was een geweldige vakantie! Helemaal top!

We willen iedereen bedanken die met ons "meegereisd" hebben en zo ook mee genoten hebben van onze reis.  Het was voor ons ook erg leuk om te doen en om daarna alle reactie op wat voor manier ook te lezen en te horen. Super bedankt!

Groetjes en tot gauw!

De Assenbergjes

1. Nel den Houting:
    28 augustus 2015
    Veilig thuis na een geweldige reis. Ga lekker nagenieten.
    Nu op naar de jetlag?
  2. Ellepel:
    28 augustus 2015
    Nu nig even de jetlag verwerken, succes ermee. Xxx tot gauw
  3. Leo:
    28 augustus 2015
    En dan is het na al die omzwermingen toch altijd weer "Oost West Thuis Best". En dan af en toe mijmeren naar al dat moois wat je gezien hebt.
  4. Conny & A3:
    30 augustus 2015
    Welkom thuis!! we komen jullie verhalen snel in real live aanhoren!!