Dag 21: Los Angeles

27 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Nou daar is hij dan, het laatste reisverslag vanuit Amerika. Vanmorgen een beetje rustig aan gedaan. Na een ronduit smerig ontbijt, met de auto vertrokken. De laatste boodschappen en koelbox aan een zwerver gegeven. Deze was er weer blij mee.

Allereerst over de Hollywood boulevard naar Beverly Hills gereden, ook nog even door Rodeo Drive gereden met de Chanel en de Louis Vuitton inclusief de mooie vrouwen. Wij zijn maar niet gestopt want we hebben geen geld meer voor een tasje van meer dan duizend dollar! Haha!

Daarna naar Abbot Kinney Boulevard een leuk straatje net achter Venice Beach met allerlei boetiekjes en restaurantjes. Daar lekker bij Abbots Habit een lekker broodje gegeten.

En toen op naar Venice Beach. Dat was op een steenworp afstand en we konden redelijk snel de auto kwijt. Weer een hoop winkeltjes en stands met van alles en nog wat. Jelco heeft hier nog een leuk cadeautje gekocht voor zijn vriendinnetje. We waren inmiddels goed warm dus maar even het strand op en gaan zwemmen in de oceaan. Gelukkig geen haaien gezien.

Leo en Jelco zijn naar de pier van Santa Monica gelopen, ongeveer 30 minuten. Larissa en ik bleven nog even zonnen. Op een gegeven ogenblik komt er een donkere man met zijn vriendin aanlopen en ik hoor hem zeggen; Look at these white people. Kijk naar deze witte mensen. Haha dat waren Larissa en ik. Ik zeg ja we zijn erg wit he? Ja maar jullie zijn nu hier om lekker bij te kleuren! Geweldig!

Na een paar uurtjes weer naar de auto en nog even geshopt in een groot winkelcentrum, The Grove, daar de laatste hamburger gegeten en op naar het hotel en de auto leeggehaald en nog even gezwommen. Toen de spullen ingepakt en ja dan zit het er toch echt bijna op. We kijken allemaal terug op een geweldige reis met heel veel mooie indrukken. We zijn blij dat we dit met zijn viertjes hebben mogen beleven.

Morgenvroeg op pad en de auto inleveren en op het vliegveld een fatsoenlijk ontbijt scoren en dan op naar Amsterdam waar we dan Vrijdagochtend om 10:15h zullen landen. Als het goed is staat daar John, onze taxi chauffeur, ons op te wachten om ons weer in Ridderkerk af te leveren.

Vrijdag zullen we dan onze laatste blog opmaken.

Tot Vrijdag allemaal ;-)

1. Laura van de Velde:
    27 augustus 2015
    Zo die tijd is om gevlogen. Iets mooie is het om op terug te kijken denk Ik. En dan nu een veilige terug reis naar huis. En voor straks welkom thuis.
  2. Leo:
    27 augustus 2015
    Wederom een mooie dag in de USA.
    De mooie stranden van LA gezien, en het eindpunt van route 66 SantaMonica. De fitness apparatuur staat aan het strand dus hebben Leo en Jelco lekker kunnen trainen.
    Wat je meeneent naar huis zijn hele mooie reisherinneringen. Goede terugreis.
  3. Lenie en Koos:
    27 augustus 2015
    Goedemorgen, ik hoop dat ons bericht nu wel verstuurd wordt, gisteren twee pogingen gedaan en door de geweldige wifi op de camping mislukt. Wij gaan ons instellen op het missen van de reisverhalen en foto's bij het ontbijt dat wordt afkikken hihi. Het zit er op voor jullie deze fantastische reis en wij zijn blij dat jullie weer naar huis komen. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en de ongetwijfeld vele foto's. Wij wensen jullie een goede en veilige thuisreis en een warm welkom in Ridderkerk xxxxxx de oudjes
  4. Jeannette:
    27 augustus 2015
    Goede vlucht en tot volgende week. Ik ga morgen met bas een paar daagjes naar de Veluwe, zal ook een reisblog schrijven xxx tot soon ps: genoten van jullie verhalen!
  5. Lucienne en Leo:
    27 augustus 2015
    Goede reis en behouden thuiskomst, bedankt voor de leuke verslagen en ik hoor de details en sterke verhalen (wellicht toch ook die van Vegas..?) volgende week wel van Leo! Groeten.