dag 2: Miami verkennen

14 maart 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen rond half 9 wakker, aankleden en op pad naar de dennys voor ontbijt. Daar eerste verhaal gemaakt. Foto's downloaden blijft altijd wat lastiger. Maar dat is nu net ook weer gelukt!

Na ontbijt een rondrit door de wijk coralcabels gereden. Dit is de wijk waar we nu ook zitten in het hotel. Heeft veel italiaanse invloeden, straten hebben daar ook italiaanse namen. Prachtige lanen met mooie bomen en huizen. Er is een mooi zwembad gebouwd in de italiaanse stijl, wij erheen.... Dicht!! Er omheen gelopen en toch wat foto,s genomen. Dat was nou jammer!  We hadden wel zin in een duik in zo'n apart zwembad.

Weer verder naar een mooie oude villa met tuinen, vizcaya, komen we daaraan gesloten op dinsdag! Nu vraag ik je.... Dit is toch wel apart. Maar ach wij assenbergen zijn niet zo gauw van ons stuk gebracht dus de plannen aangepast. Op naar Miami south beach! De ocean drive afgereden! Nou dit is een art deco wijk met mooie gebouwen maar vooral veel mooie mensen. Stapvoets rijden vanwege de drukte, maar dat was de moeite waard! Het is zien en gezien worden! Weinig bikini in dit geval! Haha! Allemaal hotels barretjes en restaurants in de art deco gebouwen. Wij zijn helemaal door gereden en hebben voorbij ocean drive een parkeer plek gevonden en zijn nog evenop het strand en in de zee geweest.

Na wat doezelen op het strand weer op weg getogen naar aanleiding van een tip van iemand om naar Virginia key eiland te gaan daar zat een leuk restaurant. Wij erheen gereden weer een leuk ritje! Het restaurant was erg chique, dit vinden wij een beetje te... Nu was ervoor nog een leuk tentje dus daar neergestreken voor een fish en chips met prachtig uitzicht over downtown Miami, met grote wolkenkrabbers zo langs de kust. Het ging helaas wat meer waaien waardoor het behoorlijk fris werd. Na het eten weer in de auto gestapt en naar hotel gereden onderweg nog een supermarkt gevonden voor wat boodschapjes. Nu lekker gedoucht en wel. Wij gaan weer slapen. Tot morgen!

1. Nel den Houting:
    15 maart 2017
    Nice car. Hoofdoekje om, zonnebril op en je bent net een filmster.
  2. Laura van de Velde:
    15 maart 2017
    Ja het klinkt super het is wel even anders dan hier. Hier nog mega sneeuw. En dat stapvoets rijden is Oke dan zien je ook veel. Geniet er lekker van. Jullie het verdient.
  3. Ellepel:
    15 maart 2017
    Goedemorgen, vanuit het altijd bruisende Ridderkerk
    Lekker rondgereden in de cabrio op de oceaan drive, blijft apart vindt je niet? Je neemt toch wel yoghurt met fruit bij Denny's? Zit hier aan de ontbijtkoek, jakkie.
    Op naar een volgende dag genieten en al dolfijnen gespot?
  4. Koos:
    15 maart 2017
    Goedemorgen kinderen ik heb weer genoten van jullie mooie verhalen zoals jullie weten, antwoorde je moeder altijd op deze leuke berichten, maar je zal het nu met mij moeten doen
    dus ik kijk uit naar jullie volgende belevenissen
  5. Leo:
    15 maart 2017
    Jullie hebben een leuke dag gehad in Miami. Mooie auto trouwens daar kun je lekker mee langs de boulevard rijden.
  6. Es:
    15 maart 2017
    Wat een goede start van jullie avontuur in een gave cabrio in Miami. Geniet ervan. Veel plezier samen. Rutte mist jullie stem vandaag, ha ha.