dag 10 Brissac

12 september 2018 - Ridderkerk, Nederland

Gisterochtend vroeg wakker door de haan, gelukkig nog even in slaap gevallen. Er is wat meer herrie hier dan op de camping in Normandië. Ach verschil moet er wezen.

In de ochtend zijn we eerst samen even boodschappen gaan doen. Deze keer weer bij een Leclercq. Bryce bleef even in de caravan.

Na de lunch nog even lekker gezwommen en rustig aan gedaan en in de namiddag op de fiets gesprongen om naar de rivier de Loire te fietsen. Vanaf de camping kan je zo het fietspad op.  Hoewel fietspad…… het was en grind/keien pad. Niet zo ideaal met een racefiets en ik met een karretje aan mijn fiets. Gelukkig ging het na en tijdje over in wat betere paden. We zijn tussen de druivenstruiken gefietst, door slaperige dorpjes en uiteindelijk kwamen we bij de Loire aan. Daar even gestopt en Bryce laten zwemmen.  En weer via dezelfde route terug. We hebben ongeveer 3o km gefietst.

Bij terugkomst een lekker maaltje op de skottelbraai gemaakt met een heerlijk glaasje wijn van hier.Genieten

Het was weer een mooie dag.

Nu is Leo even zelf een rondje fietsen en ben ik lekker aan het schrijven en lezen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellepel:
    12 september 2018
    Wat hebben jullie toch ook een naar leven😜, we mogen hier ook niet mopperen qua weer. Op naar het volgende verhaal.
  2. Koos:
    12 september 2018
    Nou ik zit zo te kijken naar de foto's het is wel tobben daar😄👍
  3. Bas en Jeannette:
    12 september 2018
    wat een bekende foto's ;-) heb je die vanuit de app gebruikt hahaha, ik zie dezelfde trosjes druiven hangen best toevallig ! Gekheid, ziet er leuk uit, fijne dagen nog xxx
  4. Leo:
    12 september 2018
    Hoi Monique veel plezier daar. Geniet ervan.