15-6-2022 op naar de pico's

15 juni 2022 - Potes, Spanje

Vanmorgen hebben we weer ons boeltje ingepakt en de snelweg tot Unquera gevolgd. Daar ging we eraf en zijn we richting Potes gereden. Dat ging van redelijk breed naar best smal door de Desfiladero de la Hermida. Een prachtige kloof. Echt adembenemend!  Af en toe net langs de rotsen. Maar er reden ook bussen en vrachtwagens,  dus dan konden wij er ook langs....

Onderweg tussen de rotsen een paar pittoreske dorpjes. Tot we na een klein uurtje op de camping kwamen.

Camping la viorna in Potes.

Topcamping, prachtig gelegen, met uitzicht op de picos.

Het is hier nu wel loeiheet. Zelfs Bryce vond het warm.

Wij hebben eind van de dag een duik genomen in het zwembad.

Nu lekker gegeten op de camping met een kan sangria.

Als dat maar  goed komt 🤔

1. Je dochter:
    15 juni 2022
    Lekker genieten komende dagen! ☀️
    16 juni 2022
    Dat is nog eens vakantie vieren. Jullie hebben het prima naar je zin.
    Goedemorgen Monique en Leo jullie hebben weer een heel mooie trip gemaakt naar de volgende camping, en zoals op de foto’s te zien een prachtige omgeving, en de temperatuur is ook redelijk☀️😂