Dag 18: San Francisco - Monterey

24 augustus 2015 - Monterey, California, Verenigde Staten

Hello,

Vandaag niet zoveel te melden. Vanmorgen eerst (O)ma Lenie gefeliciteerd met haar verjaardag middels skype en daarna vetrokken uit San Francisco, nog even het zigzagpad gereden ( Vermontstreet) en toen via de kust, highway 1, naar Monterey.

In het hotel allemaal even wat voor ons zelf gedaan en begin van de avond naar de haven gegaan. Alvast even gekeken waar we morgen op de boot moeten stappen om walvissen te gaan spotten. Er hing een lijst met wat ze afgelopen week gespot hebben, dat beloofd veel goeds. In de haven zagen we al een zeeotter en een zeehond zwemmen.

Daar in de buurt nog wat winkeltjes gekeken en even een hapje gegeten. Heerlijk vis gegeten. Morgen hebben we waarschijnlijk weer een hoop te vertellen.

1. Leo:
    24 augustus 2015
    Weer een mooie rit langs de mooiste en beroemdste kustweg gereden. Met als uitzicht een mooie groene oceaan. De plaats waar jullie nu zijn is al even beroemd en berucht door een concert van de RoĺlingStones.
    Hopelijk kun je de walvissen goed zien morgen.
  2. Jeannette:
    24 augustus 2015
    Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van walvissen! Lijkt me ook geweldig om te zien! Misschien ga ik ooit nog klinkt best gaaf allemaal xxx en fijne tijd nog daar met zijn allen
  3. Jeannette:
    Enne gefeliciteerd met mama❤️
  4. Anke van 't Hoff-Brinkman:
    24 augustus 2015
    Hoi Assenbergjes.......bedankt weer voor alle mooie verhalen en foto's. We bemerken dat jullie je steeds meer "eigen" voelen daar in de U.S.A. Alleen maken we ons wel wat zorgen om Monique, ze gaat
    toch niet vreemd Leo? Zo te zien....wel een spetter!!
    Nog een paar daagjes en dan weer terug naar jullie thuisfort. Veel plezier. Liefs L&A