Belchenberg

24 juni 2023 - Kirchzarten, Duitsland

Hallo allemaal,

Vanmorgen heerlijk relaxed gedaan. Wat telefoontjes gepleegd met het thuisfront, en na de lunch vertrokken.

Voor wederom een mooie rit door de Duitse bergen naar de op 1 na hoogste van het zwarte woud; de Belchenberg. Je kan hier met een gondelbaan naar boven. (hond mag ook mee) hij vond het wel spannend onze Bryce.

Maar goed eenmaal boven natuurlijk weer schitterde uitzichten. Nog een stukje gewandeld naar het hoogste punt. Van daaruit keek je naar een soort drielandenpunt; Zwitserland, Frankrijk en wij in Duitsland.

Na de wandeling weer naar beneden en zijn we via een omweg, want de weg was afgesloten vanwege een ongeluk. naar Todtnau gegaan. We hebben dáar een klein ijsje op en de nodige boodschappen gedaan.

Nu weer terug op de camping met de skottel aan lekker kokerellen.

Tot morgen.

1. Leo:
    24 juni 2023
    Julli hebben weer een leuke dag gehad vandaag in het zwarte woud. En als je dan helder weer treft boven op de berg, dan kun je lekker genieten van het uitzicht.
    Fijne avond
  2. Koos:
    24 juni 2023
    Hoi Monique en Leo ik heb weer genoten van de mooie omgeving die jullie laten zien, en die versnapering zag er ook top uit
    Groetjes uit het zonnige Stellendam
  3. Je dochter:
    24 juni 2023
    Klein ijsje zeggen ze. 😂 gelukkig wel gezond met dat fruit erbij!
  4. Ellepel:
    26 juni 2023
    Nou Larissa je bent me voor geweest😁