Blackforestline

26 juni 2023 - Oberried, Duitsland

Goedenavond,

Gisteren was een hele warme dag en hebben we maar een beetje in de schaduw gezeten. Leo wilde met Bryce nog een stukje de  berg op hier, maar na 2km klimmen ( meer zweten en puffen ) zijn ze afgehaakt en omgedraaid, het was te warm. Bryce was ook moe en heeft echt heel veel liggen slapen.

Maar vanmorgen was er wat meer bewolking en wind, en op de planning stond vandaag de Black Forest line, een hangbrug van 450 meter lang en 120 meter boven de grond. Was van te voren wel een beetje nerveus, want de bodem bestaat uit roosters en je kijkt er dus zo doorheen naar beneden. Maar het was echt prachtig, je moet wel beetje zeebenen hebben want het beweegt wel. Naast en beneden ons een mooie waterval en veel natuur. Kortom het was een super ervaring. Daarna nog een stukje naar beneden gelopen. Leo iets verder dan ik, want ja je moet ook weer naar boven!

Daarna snel even wat boodschappen gedaan, en weer terug naar de camping. De rest van de middag lekker zitten lezen, dutje gedaan en weer lekker op de skottel gekookt.

Morgen gaat Leo de Feldberg op fietsen, dit is de hoogste berg (1493m) die hier in het zwarte woud is.