Feldberg

27 juni 2023 - Kirchzarten, Duitsland

Hallo, Hallo,

Na het ontbijt is Leo met een aangename temperatuur van rond de 20 graden vertrokken op de fiets naar de Feldberg.

Hij verwachtte er ongeveer 2uurtjes over te doen. Na een uurtje ben ik met de auto ook naar de Feldberg gereden. Plan was om dan samen bovenop de berg wat te drinken.

Ik was er wat eerder als Leo en kon niet anders dan mijn auto in een heuse parkeergarage te zetten. Buiten de garage een paar hotels, een bezoekerscentrum, toeristen winkels, natuurlijk de nu lege skihellingen en een kabelbaan.  Super toeristisch allemaal. Ondertussen belde Leo dat hij terug ging want het waren allemaal grindpaden de laatste 2 km. Dat is met een wielrenfiets niet fijn.

Ik heb nog even wat rond gelopen en ging ook maar terug. 30 min parkeren was 10,00😱 echt absurd.

Maar ja vond de tocht er naartoe mooier als op de berg zelf.

De rest van de middag weer super lui geweest.

Morgen gaan we naar Luxemburg.

1. Koos:
    27 juni 2023
    Hoi Monique en Leo, Leo heb je mooi laten staan daar Monique, maar je weet wel dat je met de auto geparkeerd stond, maar je heb wel weer een stuk mooie natuur gezien
    Groetjes je Vader
  2. Leo:
    27 juni 2023
    Hoi Monique weer een leuke rit gehad. Maar Leo heeft gelijk met dat grind, voordat je onderuit gaat.
    Morgen goede reis naar Luxemburg en een fijne avond.
  3. Je dochter:
    Fijne reis morgen! Pap op de wielren fiets naar Luxemburg? Haha
  4. Es:
    28 juni 2023
    Wat een duur avontuur in de bergen. Wel met mooi uitzicht. Veel plezier tijdens de rit naar Luxemburg,
    Groetjes
  5. D vd Hoogt: